miercuri, 23 iulie 2014

Cocosul depresiv si apocalipsa

Am adus cocos la gaini. Din pacate nu s-a integrat sau e filozof. Tre' scos dimneata cu forta din cotet si pe urma se misca putin si in reluare. Sa le intretina cumva pe gaini nici vorba. De maine o sa-i aratam cutitul

















In alta ordine de idei, noaptea trecuta am trecut printr-o mica apocalipsa. A plouat atat de tare incat ne-am trezit pregatiti sa ne apucam de arca. Pana la urma ne-am resemnat pe modelul cocosului. Dimineata ne-am trezit inundati prin toate orificiile. Acum trebuie sa asteptam iar sa se duca apa din fundatie. Tocmai cand pusesem primul strat de moloz. Ce sa facem, privim cerul in apa din fundatie...
















Si pentru a evita viitore atacuri miselesti din partea cainilor de la stana am blindat cotetul gainilor. Pe viitor ne gandim sa le inarmam. Bineinteles, mai putin pe cocos.
















Ne-am ocupat un pic si de partea birocratica a proiectului nostru. Am refacut planurile casei cu un pix mai bun si o viziune mai artistica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu