sâmbătă, 12 iulie 2014

D'ale gradinii

De dimineata am fost mai mult lacto decat vegetarieni pentru ca am primit branza si lapte. Buuun!















 
Desi am lucrat azi si la fundatie, chiar si la partea electrica a rulotei in speranta ca ne vom putea incarca laptop-urile, gradina a fost vedeta zilei. Am reusit in sfarsit sa scoatem la lumina aproape toate plantele care ne intereseaza. Am cules mazarea si dovleceii, am copilit si pus araci la rosii si castraveti, am plantat ceva fasole si varza rosie, am remontat praz si am facut un alt ceaun numa' din produse proprii. Fetelor le-a fost mila sa culeaga pentru ca erau prea incantate de ce vedeau. Ce mai, oameni de asfalt...
Dar autarhia totala se apropie... a se vedea in continuare

















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu